لزوم تعامل مدیریت شهری مشهدمقدس با حوزه‌های علمیه در حوزه‌های فرهنگی و مساجد لزوم ورود جدی‌تر شهرداری مشهدمقدس به حوزه شهر ترمیمی پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح مشهد چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ ۱۸۰۰ میلیارد برای حوزه فرهنگی مناطق کم‌برخوردار شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از ترافیک بولوار شاهنامه مشهد + پاسخ باران بهاری، آلودگی مشهد را شست (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۹۶۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ نفر در تصادفات رانندگی مصدوم شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهمیت ارتقا فرهنگ رضوی و زیارت در دهه کرامت اعتبار ۵٠٠ میلیارد تومانی برای آبادانی بیشتر محدوده منفصل توس رونمایی از سند جامع آموزشی و فرهنگی آب در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی جاده میامی، چهاربانده می‌شود | آیین افتتاح و بهره‌برداری از «پل چنارک» با حضور فرماندار مشهد برگزار شد افتتاح یک مدرسه دیگر در طرح «سه‌شنبه‌های مهر» مشهد | مشارکت خیّران در ساخت دبستان دخترانه «شهید امیری» بازار‌های قدیمی محله عنصری مشهد به پارکینگ موتورسیکلت‌ها تبدیل شده است حدود ۱۵۰‌هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه توس مشهد طی ۲ سال گذشته آسفالت شد پاسداشت مقام فردوسی در نظام مدیریت شهری نقش کهن الگوها در زیست شهری تقدیر مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد مقدس از شهردار و فرمانده سپاه امام رضا(ع) تکرار گرانی و کمبود بلیت در دهه کرامت امسال | کف قیمت بلیت سفر به مشهد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
سرخط خبرها

نگاه جدی مدیریت شهری مشهد به توسعه متوازن امکانات ورزشی

  • کد خبر: ۲۲۱۱۶۰
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
نگاه جدی مدیریت شهری مشهد به توسعه متوازن امکانات ورزشی
شهردار مشهد مقدس گفت: در حوزه ورزش تلاش کردیم تا با ایجاد فضایی مفرح، بانشاط و اخلاق مدارانه زمینه را برای پرکردن اوقات فراغت جوانان شهر فراهم کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف با حضور در حاشیه مسابقات نیمه نهایی جام برکت و کرامت اظهار داشت: جام برکت و کرامت در سه سال گذشته با استقبال خوبی توسط جوانان، نوجوانان و نونهالان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در مسابقات امسال بیش از ۹ هزار ورزشکار آقا و خانم در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان در ۱۶ رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شهردار مشهد با بیان اینکه مسئولین حوزه ورزش و سلامت شهرداری در این زمینه عملکرد خوبی از خود برجای گذاشتند گفت: امسال برای بهره مندی جامعه جانبازان و توانیابان از شور و نشاط ورزشی این ایام، برای اولین بار مسابقاتی در این حوزه تدارک دیده شد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: به منظور بهره مندی تمامی شهروندان تصمیم گرفته شد تا این مسابقات به صورت پراکنده در ۱۸ سالن ورزشی سطح شهر برگزار شود. در ابتکاری امسال ما شاهد برگزاری اولین مسابقات در حوزه ورزش ساحلی باشیم و ورزشکاران در این بخش در ۴ رشته والیبال، فوتبال، هندبال و کبدی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه استقبال خوب و افزایش میزان تقاضا کنندگان در سال‌های اخیر سبب توسعه این رویداد و افزایش رشته‌های ورزشی در این مسابقات بوده است تاکید کرد: تلاش‌های صورت گرفته به منظور تاثیر بر ایجاد حال خوب برای جوانان و نوجوانان شهر است و امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام‌های بزرگتری را برداریم.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های مدیریت ششم شهری موضوع ورزش و جوانان بوده است به همین منظور برای اولین بار کمیسیون ویژه‌ای تحت این عنوان در شورای شهر ایجاد شد.

قلندرشریف خبر داد: در حال حاضر بزرگترین کمپ ورزشی مشهد در منطقه الهیه پیش بینی شده و در اردیبهشت ماه سال جاری مراسم کلنگ زنی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: همکاران ما در منطقه سه در حال آماده شدن برای انجام عملیات اجرایی یک مجموعه آبی در محدوده منطقه رسالت هستند که ساخت آن نیز به زودی انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->